Igår hann jag inte blogga eftersom jag pluggade.. Men jag har haft väldigt roligt igår, speciellt under idrotten :P Jag hade så kul att jag skrattade åt vad som helst :D Vi skulle köra.. något lek där man har ... pinne med kudde på toppen.. ska se om jag hittar någon bra bild :), Men i alla fall så skulle vi slå bollen med kudden, och det gick väldigt trögt :D Vissa börjar slå mot varandra och många sprang och ramlade på varandra :P Det var så roligt att ingen räknade hur många mål vi, och vårt motlaget, hade gjort :P
Under idrotten skulle våra idrott lärare prata om betyget på ett arbete och vilket betyg vi ligger på. Jag låg på VG+ :D Ingen fick MVG, eftersom slutbetyget är inte förrän slutet på års 2 :)
Det var det roliga som hände igår. Och Idag..
..har jag haft två prov. Den första provet handlade om EU och provet skedde klockan 08.00 i sal L215. Det gick väldigt bra, måste jag säga :D Sen hade vi ett till prov, nämligen ett överrasknings prov på Svenska 2. Provet handlade om ordförståelse. Då vi fick högskoleprovet i svenska. På provet fanns det 40 ord, och man hade högst 15 minuter på sig att ringa in rätta svaret till rätt ord. När vi lämnade in, då pratade jag och mina kompisar under tiden då min lärare rättade vårt prov. Resultatet blev 37/40 p. Och det var jag stolt över! :D Ingen hade mer än 10p.. Som tur var att jag hade pluggat in orden. Varför? Jo, för att jag tänker använda de ord till när vi ska skriva uppsats eller aa något sådant :P
Imorgon har vi 2 ytterligare prov. SHEK (Samhällsekonomi) prov kl 8.00 i sal L117. Och sen har vi Litteraturprov (Antiken Grekland) på svenska. Så, det har varit rätt mycket plugg... Men jag hoppas att jag klarar mig under provet :P
Juste! Vi fick även tillbaka vårt matematik prov :D Mitt betyg blev ett G :( MEN! då kollade jag upp om min matte lärare har rättat rätt, eller glömt och sådant.. Det visade sig att han hade glömt vissa poäng och gav mig fel poäng. Då rättade han och mitt betyg blev då ett VG :D Jag är riktigt STOLT! :D
Nu ska jag duscha, och sen plugga tills jag somnar =) Men först ska jag kolla upp vad "Marginal skatt" betyder.. (:
Ha så bra :) God natt, sov så gott alltihopa ^^zz
Hittade ingen bra bild, så jag ritade en egen bild :P
tisdag 24 maj 2011
fredag 20 maj 2011
Mitt första blogg :D
Heej Alla!
Denna här bloggen tänker jag skriva något kul. Och även något annat :P
Jag är ny på bloggen och det kanske kommer ta ett tag innan jag börjar skriva som en bloggare gör :D
Jag är väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig lite om bloggen :D Vad man kan göra och sådant :P
Just nu har jag inga lektioner förrän kl 13.00. Då har vi CAD.
CAD står för Computer-Aided Design. Och det är typ 3D program som man kan göra :P
Idag ska jag lämna in två uppgifter på CAD, det är Ljusstake 2 och Rörligt maskin. (Det är MVG-uppgiftera)
Nu ska jag testa om jag kan ladda upp bilderna på uppgifterna :D
Det tog ett tag innan jag kunde ladda upp bilderna och hitta dem :D
Aya, nu ska jag duscha och sen ska jag göra något och efter det, ska jag tagga till skolan :D
Ha det bra :D
Denna här bloggen tänker jag skriva något kul. Och även något annat :P
Jag är ny på bloggen och det kanske kommer ta ett tag innan jag börjar skriva som en bloggare gör :D
Jag är väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig lite om bloggen :D Vad man kan göra och sådant :P
Just nu har jag inga lektioner förrän kl 13.00. Då har vi CAD.
CAD står för Computer-Aided Design. Och det är typ 3D program som man kan göra :P
Idag ska jag lämna in två uppgifter på CAD, det är Ljusstake 2 och Rörligt maskin. (Det är MVG-uppgiftera)
Nu ska jag testa om jag kan ladda upp bilderna på uppgifterna :D
| Ljusstake 2 |
| Rörligt maskin |
Aya, nu ska jag duscha och sen ska jag göra något och efter det, ska jag tagga till skolan :D
Ha det bra :D
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)