fredag 20 maj 2011

Mitt första blogg :D

Heej Alla!
Denna här bloggen tänker jag skriva något kul. Och även något annat :P
Jag är ny på bloggen och det kanske kommer ta ett tag innan jag börjar skriva som en bloggare gör :D

Jag är väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig lite om bloggen :D Vad man kan göra och sådant :P

Just nu har jag inga lektioner förrän kl 13.00. Då har vi CAD.
CAD står för Computer-Aided Design. Och det är typ 3D program som man kan göra :P

Idag ska jag lämna in två uppgifter på CAD, det är Ljusstake 2 och Rörligt maskin. (Det är MVG-uppgiftera)

Nu ska jag testa om jag kan ladda upp bilderna på uppgifterna :D

Ljusstake 2

Rörligt maskin
Det tog ett tag innan jag kunde ladda upp bilderna och hitta dem :D
Aya, nu ska jag duscha och sen ska jag göra något och efter det, ska jag tagga till skolan :D

Ha det bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar