Denna här bloggen tänker jag skriva något kul. Och även något annat :P
Jag är ny på bloggen och det kanske kommer ta ett tag innan jag börjar skriva som en bloggare gör :D
Jag är väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig lite om bloggen :D Vad man kan göra och sådant :P
Just nu har jag inga lektioner förrän kl 13.00. Då har vi CAD.
CAD står för Computer-Aided Design. Och det är typ 3D program som man kan göra :P
Idag ska jag lämna in två uppgifter på CAD, det är Ljusstake 2 och Rörligt maskin. (Det är MVG-uppgiftera)
Nu ska jag testa om jag kan ladda upp bilderna på uppgifterna :D
| Ljusstake 2 |
| Rörligt maskin |
Aya, nu ska jag duscha och sen ska jag göra något och efter det, ska jag tagga till skolan :D
Ha det bra :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar