lördag 17 mars 2012

Rekord kvällen

Är ovanligt med det nya bloggen.. Vet inte riktigt hur man gör xD
Aja, igår kväll var jag hos DUKiS, döva fritidsgård, och kvällen var "rekordkväll". alltså skulle man försöka slå rekord, jag slog rekord i att dricka 5 st 33cl MER, 6 toast, 10 sura band (godis) och 6 chokladbollar :D Men jag mådde illa efter det.. kände som om jag skulle spy... Men jag är ju en tävlingskillen och vill alltid vara BÄST!!!!!!
Bilden kommer snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar